söndag 29 juli 2012

Denna dag börjar gå åt sitt slut.. Och nyss sa min lillebror till mig: nu får du äntligen gå och lägga mig. 
Men då sa jag att jag har velat gå och lägga mig enda sen jag gick upp i morse. För usch vad mitt huvud inte har varit min vän idag, och har typ velat dunka huvudet i väggen flera gånger. Men jag kände att jag inte skulle göra de.. haha... 
Men det har varit en bra dag, en dag av glädje. Vad jag älskar att ha sommarlov. Men jag känner att jag saknar att vara i Uppsala och ha alla mina rutiner, fixa allt själv. 
Men jag ska verkligen njuta av denna tid som är kvar av lovet. Och försöka träffa alla mina fina vänner här nere. Jag känner på mig att det kommer vara ett bra slut på detta sommarlov. Och jag hoppas jag känner rätt..;)




Jag tänkte bara säga en sista sak idag, här om dagen var jag på ett ungdomsmöte. Och det var så sjukt bra, och jag kände verkligen att jag behövde höra det. Och jag vill gärna ge det vidare. Så ta dig tiden att klicka på länken här nedanför och lyssna på mötet, och jag hoppas att det berör er på samma sätt som det gjorde med mig:) 
(och om ni vill gå fram till själva predikan så är den vid 33 minuter ungefär)

------> Ungdomsmötet  <--------

1 kommentar:

  1. Hej på dig jätte fin blogg du har!
    Hur är det med dig så här mitt i sommaren?
    Jag hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!
    Kram

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!