måndag 30 juli 2012

måndag,måndag,måndag.

Idag vaknade jag nog på rätt sida, för idag har jag inte så mycket huvudvärk. Dock är jag seg i huvudet. Men det bästa med det är ju att jag bara kan ta det lugnt och inte måste göra något. Fast det där var en liten lögn för jag har massa saker som måste göras idag. Jag, pappa och lillebror ska ut på massa ärenden. Plus att jag måste packa upp väskan och tvätta kläder, och dammsuga hemma... ojoj. Undra om jag hinner med allt idag haha. 
Men jag har startat dagen på ett bra sätt i alla fall, jag har gått en sväng  med hundarna, ätit frukost och nu har jag satt mig ner vid datorn en stund, och lyssnar på lite lovsång. 

ni lär se mig här flera gånger idag!
ha en toppen dag!!
puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!