söndag 29 juli 2012

Hemma i ö-hög igen.

Hejsan,  nu är jag tillbaks! Jag har spenderat min tid i Uppsala i lite mer än en vecka. Och jag har haft det jätte bra, fått träffa alla igen. En väldigt trevlig vecka. Så jag även har spenderat den mesta tiden på Livets Ord. 
Det har hänt lite saker i mitt liv under veckan, jag känner mig bättre och gladare. Och jag har under hela sommarlovet gått och oroat mig för det nya skolåret, men just nu känns allt helt lugnt. Jag har fått lägga allt i Guds händer. Eftersom jag inte skulle ha klarat allt själv. 

Dock har jag inte så många bilder, och de bilder jag har är på mobilen. Men ni får lita på att jag har haft en underbar vecka!

Och så har min värsta ovän kommit och hälsat på mig idag... huvudvärken. USCH säger jag bara.

Men hoppas ni har det bra, och nu ska ni få höra lite mer oftare från mig. :) 
PUSS!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!