söndag 30 januari 2011

lämnat Matilda vid tåget...

...nu har jag blivit ensam igen, inte roligt. De är mycket skönare med sällskap. Jag till och med längtar till hösten då lillasyster flyttar upp. När vi har en lägenhet ihop. Jag saknar att få sitta och prata med henne, och få tjafsa. heheh.. 
Nu ska jag få sova ensam inatt.. jag har kommit på en grej. Jag sover mycket bättre med någon, när jag inte är ensam. Ensam så vaknar jag typ flera gånger, men om jag sover med någon så sover jag hela nätterna. 
 Just nu är jag sugen på att baka något, men de får vänta till helgen. Just nu borde jag städa, men jag vet inte riktigt om jag orkar de :p
så de blir nog att fixa en skön plats i sängen med min bok! 

pussar!

3 kommentarer:

  1. puss puss ! hur funkar boken? :)

    SvaraRadera
  2. aaa!! charlotta, jag längtar till höst oxå!! och klart man saknar vårat tjaffs ibland :* <3 på ngt konstigt sätt blir jag glad när du säher att du saknar mig <3

    SvaraRadera
  3. haha, jag fattade inte hur man ändrade camfärgen ;) <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!