lördag 29 januari 2011

en lördag med Matilda

Vilken dag, jag har blivit helt uppvaktad. Matilda tusen gånger tack, för allt!
Jag hade inte riktigt föreställt mig dagen så som den blev, jag hade tänkt att jag och Matilda skulle ta en fika tillsammans. Men Matilda hade tänkt mycket längre. Vi åkte in till stan vid 13:00 ungefär, och titta in på lite sekondhand butiker. Sen letade vi igenom seriöst hela stan, efter en bra restaurang som inte var kina, haha ja du vi leta över en timme kan jag lova dig. De pinsammaste var när vi kom in på en grekisk restaurang, och kom in på fel sida. Vi gick in där kassa och all personal håller hus. Haha lite pinsamt, men de var ett jätte mysigt ställe men vi åt ej där. Vi fortsatte att leta. Till slut orkade vi verkligen inte mer, så de fick bli ett ställe, som vi efter hand konstaterade att de inte var så bra. Av många anledningar, men maten var god.
Där efter gick vi runt i lite affärer, och sen köpte lite vindruvor och juice till bion. Vi såg filmen Burlesque, jag tycker den var väldigt bra faktiskt. De var mycket dans och musik i den, plus kärlek.
Därefter gick vi till Årummet och tog en fika tillsammans, och där hade hon ännu en överraskning. Hon hade två presenter till mig, en film, örhängen och en mugg. Jätte gulligt.
De var lite kul på cafét, när vi hade suttit där en stund kom de en man, lite kraftig och satte sig bordet bredvid. Och efter en stund så började han prata med oss då och då. hehe, De var lite kul.
Nu har vi hamnat hemma i mitt rum, och ska nog snart bosätta oss i sängen och sen sova.
Ha de bäst!!! :D

sorry, just nu har jag inga bilder men de kommer :)))

1 kommentar:

  1. det var så lite så! jättemysig dag med dig hjärtat! och det gjorde inget att vi letade restaurang så länge, för då fick vi ju lite träning ;) haha! pussss

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!