måndag 31 januari 2011

huvudvärk+plugg=ingen bra kombination

Usch, jag känner att jag egentligen inte orkar hålla mig uppe. Jag har världens huvudvärk. Men jag måste verkligen plugga, för denna vecka är full av läxor och prov. Eller de kanske inte är så mycket med de känns som de, för jag måste ju plugga, en hel del.
Jag längtar till torsdag, två saker.
 1: Hanna fyller år!!!
 2: då har jag avklarat mina prov, och snart helg.
OCH helg = med åka hem till mamma och pappa, till lilla Ödeshög. De ska bli kul, jag känner att det har gått alldeles för lång tid sen sist. Hehe.
Nu ska jag diska, sen fortsätta att plugga!
Jag känner mig duktig idag, jag har lagat mat. Plus att jag bara har varit uppkopplad till Internet i 43 minuter, och inge mer idag!
Så ha en fortsatt bra dag, så skriver jag i morgon igen!
byeee! :*

jag bjuder på en bild jag fixa igår, på Natalie! :*

2 kommentarer:

  1. naaw, jag älskar dej också! Fint du gjorde bilden :D:D <3
    jag läääängtar hjärnet till heelgen fattaru vavava???

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!