tisdag 1 februari 2011

seg tisdag & längtar hem..

Jag känner att nu har jag gjort två bra saker idag :d
1: Betalt hyran
2: handlat massa mat, så nu ser inte kylskåpet så tomt ut
 Denna dag har varit så sjukt seg, jag sov knappt något igår. Jag som la mig tidigt och allt, redan vid halv 9. Men kunde verkligen inte somna, jag låg och vred mig fram till ungefär 12. Sen somnade jag typ, inte helt. Och så har jag vaknat ett antal gånger i natt. Tittat på klockan flera gånger. Jag har ingen aning om vad de är som inte får mig att slappna av ordentligt.
 Och så är det en grej, som jag inte riktigt förstår mig på. Alltid när klockan ringer på morgonen, de är just då man klarar av att somna. De är då man sover som bäst...Eller så är det för mig i alla fall.
Jag träffade Rebecka en snabbis idag med, de var ett tag sen. Jag kände att jag var tvungen att göra det för vi skulle inte ha träffas på jätte länge annars. För hon har annat planerat denna vecka, plus att hon jobbar. Och jag åker hem i helgen.
Och jag verkligen längtar till fredag, jag vill hem nu! Träffa alla, pappa, mamma & syskonen, och mina vänner. De känns som långt borta just nu, men jag bara önskar att tiden skulle rulla på lite snabbare just nu :D
Nu ska jag plugga för i morgon har jag samhällsprov, boooring säger jag bara!
önska mig lycka till!

Jag bjuder på lite gamlabilder ifrån bomhult/ödeshög ;)



PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!