torsdag 27 januari 2011

vårlängtan..

Vilken härlig dag, vilket väder. Helt blå himmel och solen sken. Man blir så glad, man får vårkänslan i sig. Jag längtar till vår, då man inte behöver ha så sjukt mycket varma kläder på sig. Och man bara kan sitta ute oh sola, och prata. hehe
Dagen har varit bra! Jag har varit helt seg i skolan, men efter så träffa jag Hanna och tog en fika efter väääldigt långt letande. Så sjukt, de var fult på varenda café. Så vi gick runt över allt. Och när vi letade träffa vi på en läskig människa, jag har sett henne en gång. Och de var för ungefär ett år sen nu. Hon är lång, smal har en svart kappa på sig. Och går och drar på en skrinda, med massa saker i. Hon går sakta tittar sig runt. Och stannar och bara stirrar. Lite läskigt, för jag och Hanna höll på att gå in i henne.
Aja till slut hittade ett café, vi fika och prata.
Nu sitter jag i min säng och ska sova, jag är trött!
jag borde städa, de är pinsamt, jag får besök i morgon och de ser hemskt ut :o
men aja!
pussar

1 kommentar:

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!