torsdag 23 december 2010

inte okej, bryta traditioner?

ingen julgran, vi brukar alltid klä granen såhär dags, nu vid den här tiden ska stjärnan sitta på topp.  nej inte i år. Konstigt nog så var alla granar slut ÖVERALLT, där vi tittade i alla fall. Det känns lite sorgligt. Men vi ska försöka bättre i morgon bitti, då ska vi ut tidigt i skogen och hugga vår alldeles egen gran!
 Nu sitter jag på golvet i min lillasysters rum, efter att ha haft en trevlig kväll med familjen. Jonas,Julia, Jemima, Carl och Novalie kom runt 18, kanske. Så de ha varit full fart. Myst med lammen, och tittat på barnprogram. Heheh jag bara älskar mina små syskonbarn, de är så söta och mysiga, de kommer på lite egna knassaker att göra.
 Nu ska jag alldeles strax titta på en film med Judith och Alex, jag måste ju fördriva tiden med film, de är ju snart Julafton. Pappa kommer hem ifrån jobbet kanske 12 eller 1, och Petrus kommer nog vid den tiden med.
 Så nu ska jag se filmen ''Walk to remember''
bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!