torsdag 21 oktober 2010

torsdag- Riktig Mysdag

En riktigt mysdag..
Jag gick upp vid halv 7 i morse, duschade, fixa frukost packa saker för dagen, väckte petrus o åkte till skolan. När jag kommer dit ser jag hur mysigt elevrådet har gjort de. Skogräns, när man kommer in vid gymnasiet hänger de olika färger på tyg/gardiner i taket, sänghimmel över sofforna. olika färg på spotlightbelysning. som skiftar i olika färger hela tiden. Sen har de en kram-hörna, där finns de sänghimel med. Alla går runt i korridåren med kuddar,filtar,raggsockar,tofflor,mjukisbyxor,pyjams.. lite olika myskläder. Sen så spelas de musik på hög volym. Under några av rasterna,mest på lunchrasten hade vi fullt öss i korridåren, dunkamusik o alla dansade runt. Så sjukt kul, men varm blev man kan jag lova. O den sista lektionen så var man helt slut somnade nästan.. haha
efter skolan så köpte jag ett par nya skor :d sen hem o lagade god mat om jag får säga det själv! hahah
nu har jag suttit o pluggat engelska. btw. hade fritidskundskapprov idag de gick sjukt bra tycker jag, hoppas bara nu att jag får ett bra resultat!
bjuder på lite bilder, tyvärr så blev de inte så mycket fotande idag, men lite.
bless
                                                     -jag påväg till skolan,fullt påklädd.
                                                - mina nya skor, ursäkta ingen bra bild.
'
- mina skor igen,  tagen uppfrån-gör så mina ben såg enorma ut.
- Jouline med ''sina'' hello kitty tofflor.
- Dagens oufit: pyjamasbyxor,stickadtröja,halsduk,raggsockar,kudde-oej med på bild: filten.

1 kommentar:

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!