söndag 24 oktober 2010

trevlig helg

ska beskriva min helg kortfattat;)

Fredag: sista dagen i skolan innan helgen. efter en trevlig skoldag åkte jag o jouline till stan. åkte sen hem till mig o packade mina grejer inför helgen..sen bar de av hem till Jouline. Där tog vi det lugnt fixa oss lite åt, åkte sen till Lo på ungdomsmöte. En mycket trevlig kväll.

Lördag: vaknade..säger ingen tid, men jag fick i allafall sova ut! Jouline o jag fixa frukost sen satte vi oss i sängen för att se en film. senare på dagen så åkte vi hem till Christian, där var David me. Vi tittade på två filmer i mot midnatt. Och tjockade i oss en inte så godkladdkaka haha. Den blev lite misslyckad. men tack för den dagen.'

Söndag: sov länge idag med. O vi passa på att se en film, sen plugga vi till Btt provet. Har tagit de lungt idag.

Helgens klumpighet: Jag var på toa hemma hos Christian, då jag skulle ställa mig upp ifrån toan så slog jag i min näsa i handfatet. o de ömmar fortfarande i min näsa.. de är nog bra jag som lyckas med något sådant där :p

Helgens filmer :
-Leap Year: En urgullig film. För er som verkligen gillar kärleksfilmer.
-Kick Ass: En liten speciell film, den var lite kul, men lite grov o lite äcklig . För dig som gillar filmer med blod, och våld men också komendi.
-BountyHunter: en okej film, den var inte lika bra som jag trodde sen skulle vara.
-500 days of Summer: En jätte fin film, och bra. Den är för dig som gillar lite annorlunda kärleks berättelser.

Sen så bjuder jag på lite bilder ifrån helgen:

                                           -jouline o jag påväg till sten.


                                 - Christian,David o jag påväg till ica, för att hyra film.

                                             - okej, vi var trötta tog en hel del bilder.

-christan,david,jag

-jouline o jag

- älskar bilden. hehe de ser ut som att jag ska slå julle, hon vet inte om att jag skulle göra de, så gör hon tummen upp. haha!


tck för en otroligt mysig helg. nu ska jag stänga av datorn o sova!
-bless

2 kommentarer:

  1. fy vad jag saknar dig! du är sååå himla snygg<3

    SvaraRadera
  2. åh vad glad jag blir! så trevligt att du tyckte den var mysig - helgen alltså!
    Puss på dig min lotta!

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!