onsdag 20 oktober 2010

onsdag- Leta Leta

Hejsan!
I natt var en sån där jobbig natt igen.. man kan knapp somna på kvällen, och sen när man har väl somnat sover man extremt dåligt. Sen så vaknar man typ hur många gånger som helst på natte. Inte okej!
 Dagen har varit chill, eller? Hade redovisning på svenskan, de gick sådär.. jag var nervös konstigt nog:/
se´n hade jag samhäll prov. O på bkf:en läste vi sagor, de var däremot riktigt kul, haha.
 Efter skolan tog jag hjälp av Jouline att hitta ett par skor. Först gjorde vi lite ärenden för Jouline. Sen besökte vi ett antal många skobutiker, den sista vi hade tänkt att gå till hittade jag ett par prfekta skor, o tillomed i skostorlek 41. helt otroligt! haha
 Men jag köper dom i morgon då jag har mina pengar, lite strul med de just nu :/ sen fick jag äran att hinna träffa alex en stund, trevligt :D
Sen så ser jag verkligen fram till morgon dagen, de ska bli (fantastiskt) roligt, jag säger inget mer.
 puss ha de bäst, sen så bjuder jag på dagen samtalsämne mellan mig o Jouline på Samhällslektionen.- sen ska jag fortsätta plugga.




Prins Carl Philip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!