tisdag 5 oktober 2010

söndag.

Hejsan!
Gick upp vid halv 8 idag. vid Halv 10 var jag i kyrkan..
 Har kommit på att jag trivs väldigt bra i ödeshög de är så skönt att komma hem dit. fast jag trivs även här i uppsla.. de känns med som hemma. Tänk jag är bara 16 år men nu får jag stå på mina egna ben och klara mig själv bäst jag vill hehe..
 Vid 4 någon gång kanske åkte vi ifrån skogen till uppsala.. vi tittade på filmen '' bilar'' i bilen heheh lite kul.. ungefär halvvägs stanna vi och åt.. Jonas kom med en kommentar: - Här sitter vi och äter med vårat tånårsbarn, och våra sladdisar.
hehe.. sen var Carl så otrolgt söt den började såhär.
Julia: - Carl älskar du mig?
Carl: - Näe inget.
Jemima: - Mamma jag älskar dig ända till stjärnstop.
Carl: - Mamma jag älskar dej ända till Jesus.
 de var lite gulligt tycker  jag sen kommer han med kommentaren:
 Jemima: - Pappa jag älskar dej till stjärnstop.
Carl: - Jag älskar Jesus.
 Frimodiga bra hehe vi sitter på en  vägresturang så sött att han sa så tycker jag. Han är ca 3 år. När vi går ut därifrån till bilen säger :
Julia: - Alla andras barn sitter stilla och tysta mina barn pratar och går runt.. varje gång vi kommer till en resturang de är som att vi äger stället.
Jag: - ja, men de är ju typiskt familjen Andersson.
 vi båda konstatera att det var sant!

1 kommentar:

  1. asså det är verkligen typiskt och jag älskar de! haha sötaste barnen ever :D

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!