tisdag 5 oktober 2010

lördag- hem ljuva hem

Hallo!
hehe lite kul jag har två hem, låter konstigt men de blir att jag säger så.
Kom hem i går kväll PINSAMT!
när jag väl kommer hem till skogen, så blir jag riktigt överraskad. När jag har kramat Aron ser jag att Natalie står där, då kommer massa känslor fram. Jag inser att jag har saknat henne så extremt mycket, tårarna kommer.. Och ännu mer när jag kramar henne.. jag tappade talförmågan. Men ja de var kul att träffa henne.
Lördag: jag gick upp vid 8 myste med alla mina små barn hemma. Snacka om att denna dag så var de fullt hus hemma hos oss. Jonas med familj, Jim med familj johannes och Louise.. plus Natalie och Johan. En trevlig dag vi åt massa mat fikade och hade det riktigt mysigt liten familje träff.
sen på kvällen åkte vi ner till ödeshög på en ung.grej i kyrkan de var roligt. träffade massa av mina vänner :d
en lyckad och trevlig dag..
jag bjuder nu på en hel del bilder under denna dag!









tack för ´dagen. De fanns massa fler bilder men lägger inte upp alla!
   puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!