tisdag 5 oktober 2010

måndag-kanelbullensdag!

Hejsan Hejsan!
var tött i morse när jag vaknade men jag kom upp och gick till skolan men de hann inte med att ätas någon frukost... men jag klarade mig ändå;)
 najs skoldag. Under dagen bestämmer Jag och Jouline att vi ska va. så efter skolan åkte jag hem till henne. då åt vi mat, och kanelbullar.
 Vi fastnade framför fb, hela tiden.. hehe
  vid runt 6 kom hennes stora syster och Dylan. Så vi myste lite med han.
vid rynt halv 9 kommer Jouline på att hon vill baka en kladdkaka.. OKEJ ursäkta de har blivit en hel del kladdkaka på sista tiden och de är inte okej haha
men i allafall vid 9 någon gång så har hon kommit igång men den, och sen fick vi vänta en tid när den var i ugnen så den skulle bli klar. den var god men jag kan säga att jag mådde illa efter den sen! hehe

-sorry Jouline att jag tog den bilden ifrån din blogg men jag bara älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!