måndag 18 oktober 2010

söndag- Beckadag

HEJHEJ!
Vaknade när man hade sovit ut i dag. Vi tog allt i lung takt, vi tog bussen till ica och handla.
När vi kom hem så färgade Becka mitt hår, så nu är utväxten borta, bra bra. En lung,skön,mysig dag.
Fick med ett oväntat besök av Alexandra.. haha.
Kvällen spenderade jag tid åt min bok- Spårlöst.
Det blev lite sent, läste o läste.
De blev lite bilder ifrån dagen med. Haha en rolig kommentar, jag låg på marken bland alla löv så var det en farbror ifrån en trädgård sov ropade till mig :
Han: Har du ramlat?
jag: haha, näe.
Han: Jaha bra, trodde du hade gjort de.
Jag: nej nej
Han: Jag gjorde med sånt där när jag var ung, men man ska samla ihop mer löv, så man kan hoppa i det. De är mycket roligare.



de kommer fler bilder, lovar ;)
ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!