måndag 18 oktober 2010

Måndag- ny skolvecka

Tja,ja,ja!
En ny vecka, nya prov, nys möjligheter. Idag har becka varit 16 år i en hel månad ;) -Bara för att.
De var så otroligt skönt att sova i morse. Jag bara längtar till höstlovet, då kan jag ta det lungt, och sova när jag vill :d. Tänk att tisen går så fort. Jag kommer ihåg denna tid för ett år sedan, minns det som om de var igår. Lite blande känslor o händelser. Bla: när jag och becka vurpa på mopeden xd
 Men aja jag fick skjuts till skolan idag. av Petrus. O skoldagen var najs, Jag har kommit på att jag älskar att sjunga.. de var grymt kul på solosången idag (a)
Slutade halv 5, kom hem runt 5 lagade mat. Jouline jag hoppas du ser detta! Jag lagade korv o mackaroner. Jag tvättar kläder just nu med, i fulla drag. Och plugg med.. tända ljus o tee. mysigt. Ha de bäst -love

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag svimmar! Du är GRYM som gör RIKTIG mat! Du förtjänar en puss nu lotta!
    Sen måste jag bara påpeka din Zac Effron affish på din vägg. EJ OK!

    SvaraRadera
  2. jag har boken i mitten, jättebra faktiskt :D du är söt! <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!