söndag 17 oktober 2010

lördag- äntligen lördag

tjaaaao!
äntligen lördag, de menas med sova ut. Men det blev bara till halv 10 då ringde pappa mig. Sen vid 11 kom söta rara Becka. Då var det dags att ta fram sin färgtalang och färga hennes hår ;) Därefter åkte vi in till stan och köpte henne en fin klänning. Sen var de dags för dagens högpunkt...
 När jag hade lämnat av Becka åkte jag hem till Jouline, där tittade vi på film o fika.
vid 8 var på vi stan igen då var de Grand. där träffade vi på Becka igen.. Trevligt trevligt. Vi avslutade det med en hamburgare på donken ;)
Vid halv 12 väntade vi på bussen hem till mig, vi satt där och väntade på att bussen skulle komma.. och plötsligt stod det en man framför Becka, han gav henne en bussbiljett och gick därifrån. När han hade gått ca.10 m titta han tillbaka o gav henne blinkning. Aja konstigt men bra haha.. Becka satt länge occh tänkte på det och undra varför gjorde som han gjorde.
När vi kom hem till mig blev de lite mys med *host* *host* chokladmackor;)
sen massa prat i sängen.
 puss:* 
BJUDER PÅ LITE BUS BILDER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!