lördag 30 oktober 2010

riktiga första dagen på höstlovet

De är skönt att vara hemma i ödeshög.. men jag gillar fortfarande uppsala. hehe. Trevlig kväll igår var de. Och i morse fick ag sova ut den tid jag behövde. jag gillar!
 Runt 5 kom jag på att jag kunde hälsa på familjen i väderstad. Så där spenderade jag min kväll. Alltid lika mysigt som vanligt. Dä konstanterade jag att de var väldigt länge sen jag var och hälsade på dem. Så de var på tuden tycker jag. God Hembakad Pizza blev jag med bjuden på. Mys o lite bus med Jacob. o alltid lika trevliga samtal med Ulrika. O inte så mycket sällskap ifrån Jim-krya på dig!
 O såklart massa mys med William med. De är läskigt vad man verkligen längtar efter egna barn när man gosar med små bebisar + massa blöjbyten ;) hehe.. men tyvärr så måste man ju vänta ett tag till innan. Men min tid kommer väl med hehe :p
 Och en sak till har jag konstanterat att i natt får jag sova hela en timme längre än vad jag brukar! yes yes yes hahah :D
 -bless

1 kommentar:

  1. jag vill också ha bebis!

    och jag saknar dig redan hjärtat<3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!