fredag 29 oktober 2010

början bra..

jag som nästan trodde dagen skulle bli PERFEKT! i morse så vaknade jag vid 6 o så fick jag ett sms: Kom ihåg att ni har sov morgon. Kompledigt på teatern.
Jag bata aha. så de var bara att sova vidare. Så jag började vid 10:40 och lektionen höll på till 11:20.. så jaja en kort dag. Mitt tåg till linköpit idag tåget gick 12:26 perfekt för då kommer jag hem tidigt. men nej nej. såklart just idag ska de krångla sjukt mycket.allt gick bra fram till att jag skulle byta tåg i sala. Men tåget skulle inte komma så en buss skulle ersätta. O en buss kom men nej bara de som ska till västerås får åka med där. Bussen åker och 10 pers står kvar o har ingen aning om hur de ska komma ifrån sala. några står i sjs kundtjänst typ hur länge som helstförsöker få fram massa information. De svar de fick fram var: Nej, ni skulle ha åkt med bussen till västerås.
aa, de var ju kul!! eller inte. så hela 2 timmar fick vi sitta o vänta på att något skulle hända. Vi alla var insatta på att vänta en extra timme till på nästa tåg. Men då kom våran räddnig. EN buss. Som åker till Linköping. Så här sitter jag 10 pers på en stor buss. Hem kommer jag men lite senare än förväntat.men aja glad är jag som vanligt!

-bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!