söndag 7 november 2010

vilken vecka..

Nu kan jag varava ner efter en vecka med massa aktiviteter. Jag sitter på mitt rum, disken är tagen, tvättmasiken är igång.. lyssnar på tysnaden, men känner mig faktist lite ensam. Så tyst de kan bli när mina två rumskompisar har åkt hem till ödeshög igen. För att dämpa tysnaden, spelas michael w.smith på hög volym och ´massa ljus till de.
 Jag har inte skrivit på ett tag, men jag har faktist lite ursäkter.. hehe jag har inte riktigt haft tid, jag har haft en hel del att göra.
Vilken vecka :
 början av lovet så var jag hemma, där var de mys... fick bland annat rida hos min granne. De var sjukt kul, så länge sen jag gjorde de. Men följd på de fick jag världens träningsvärk i benen. Tisdagskvällen åkte jag,Isac,Judith,Natalie och Aron upp till Uppsala. Tågresan var trevlig och de gick bra. Onsdagen tillbringade jag och Natalie tillsammans. En dag bara hon och jag de var ett tag sen så de behövdes verkligen. O på kvällen 19:00 började YOUTH efterlängtade youth. en vecka att minnas. sjukt bra möten. De har gett mig mycket. De blev en hel del lovsång, predrikan,tårar och skratt. hjälpte till med infodisken två dagar.. jag fick ta hand om kassaaparaten. allt gick bra tills vi skulle räkna pengarna. men aja en god gärning;) 
 Veckan har bjudit på massa trevlig gemenskap, konserter m.bland annat RUSH OG FOOLS. tråkigt nog är veckan redan slut, o i morgon börjar plugget igen.. Jippi. eller?!? de ska bli både skönt o jobbigt, fast jag föredrar lov.
 Jag tänkte bjuda på massa bilder som är tagna under veckan, men Judiths kamera är lite konstig så man kan inte lägga in bilderna på datorn så ni får några;)

                                                    rush of fools, hanna o jag- bara för skoj skull!
inte så bra bild, men när jag rider.
                                                    bästa jag o natalie

- i am because you are,
 i live because you live
i love because tou love
me first

                                             - BLESS

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade din blogg genom Google.

    Youth tyckte jag mycket om när jag var kristen; sen fann jag vad den historiske Ribi Yehoshua – Messias – från Nasaret undervisade; och att han inte alls startade kristendomen.. [not 1]
    Så jag började istället att praktisera hans religion.

    Not 1.Belägg på hemsidan www.netzarim.co.il

    Anders Branderud

    SvaraRadera
  2. du glömde berätta att jag klippt mig! tycker du verkligen att de är så fult :O ;) hehehehe

    SvaraRadera
  3. sååå skönt att träffa dig igen! :D <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!