onsdag 13 oktober 2010

onsdad- mitten på veckan

Hallojasan!
så skönt de är att sova på morgonen, de är otroligt.. Fast de är alltid skönast när man vet om att man måste gå upp. Jag fattar inte riktigt de där..
I alla fall så kom jag till buss o skola i dig, till skillnad ifrån vissa andra. (ska inte nämna några namn ;))
haha en chill o skön skoldag.
Efter skolan gick jag till em, till Jonas så åkte vi till Linda Julias syster. Där var vi en stund. påvägen en till Jonas o julia kom Julia på att jag kunde sova hos dom s¨å vi åkte hem till mig och packa min grejor..
 därefter hem till dom o lagade mat..
nu Sitter jag i soffan småbarnen ska läggas i säng o sova. Lite små ord ifrån mig i dag
-bless

1 kommentar:

  1. CHARLOTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! LÄNKA MIN BLOOOOOOGGGGGG! JAG ÄLSKAR DIIIIIG!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKLING JAG VILL ATT DET SKA VARA VI FÖR AAAALLTIIIIIIIIID!!!!!! DUUUU OCH JAAAAAAAAG!!!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!