tisdag 12 oktober 2010

tisdag- Oríentering-dagens träning!

heej igen..
kom till skolan runt 9, där fördrev jag tiden med datorn. Vid 9:30 gick bussen till fjällnora. Där väntade 12 kontroller troget på mig. Så jag kan nog säga att jag har fått min träning för idag, de gick väl okej! Kanske man kan få bättre tid nästa år (a)
 Efter skolan åkte jag med Jouline en sväng, eller hennes mamma skjutsade hem mig.. men hon behövde göra ett ärende på ÖoB först.. då fick jag o Joline chans att prata av oss.
 När jag kom hem väntade duschen på mig.. En lång varm dusch, den äckliga grillröklukten sitter ändå kvar i mitt hår -.- men aja..
 när jag var klar hittade jag en liten Rebecka i mitt ''kök'' som hade mycket på sitt hjärta att prata om.
Eftermiddagen rullade på som vanligt.. haha även att vi gjorde något vi aldrig har gjort förut lite kul hehe.. de ända jag säger är -samtal- ha de bäst! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!