torsdag 14 oktober 2010

torsdag- plugg

hallå ja!
sov då hos Jonas i natt trevligt.. Gick upp vid 6 i morse, usch vad jobbigt det är men de gick. När jag var upp o skulle fixa frukost kommer en liten söt flicka och kramar mitt ben.. och sen skulle hon gosa med mig. Novalie jag pratar om.
vid ca.07:05 gick bussen ifrån strorvreta till lo.
En bra dag i skolan dock så saknade jag Jouline.. Hoppas hon mår bättre i morgon.
fick nya scheman idag. inga som jag gillar -.-
Efter skolan träffa jag hanna med fler, vi gick till pingst och plugga trevligt vare. Påvägen hem snacka jag med Natalie i telefon, med trevligt.
Nu sitter jag i mitt rum, lyssnar på musik och ska strax duscha sen blir det mer plugg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!