tisdag 5 oktober 2010

Tisdag-Skön dag!

Hej Hopp!
Sitter i mitt rum framför datotn, har övat massa engelska. Har prov i det i morgon. Lyssnar på Michael W smith. Pratade precis med far min. Har ljus tända, de värmer upp så att jag inte fryser för mycket. Men de hjälper tyvärr inte helt.
 chill dag:
Jag sov 30 minuter längre i morse de var skönt. Gjorde i ordning en macka och åkte till skolan. Morgonsamling först. Sen fritidskundskap..
 därefter var jag med min Bff hehe.. Josef Baeckman) Vi satt bredvid varandra på BTT lektionen kanske inte de bästa men vi hade grymt kul hehe.. satt och skratta och skoja med varadra.. fast han mobbar mig för en bild som jag tog på mig kanske början av 8:an jag ser ut som en anka haha :p
 Efter BTT hade vi långt hål då bestämde Jag Jouline Josef och Benjamin för att gå till Mc Donald's och äta. De var trevligt. Hehe.. jag och Josef fick ett rejäl skrattatack tack vare Jouline som fick något i ögat. När hon skulle få ut de ur ögat gjorde hon massa miner som vi fota och skratta åt.. haha :p
 sen hade vi jumpa som jag inte såg fram emot för vi skulle ha innebandy.. med alla extremt bra innebandy killar. Men de var faktist grymt kul! hehe
 Sen hade vi LpL där bygger vi en lekplats så skön lektion, och engelskan fick vi sluta tidigare så jag kan ju säga att jag hade en skönskoldag idag.

Petrus kom in i mitt rum nyss jag visa lite bilder ifrån helgen.. han kommentar: - Jag tycker bilder på mamma är sötare än bebisar.

tack och hej för mig! :D

1 kommentar:

  1. haha petrus är så rolig! mamma är sötast :)

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!