fredag 1 oktober 2010

fredag- Änti´ligen helg!

hejsan!
veckan har gått snabbt igen, hehe de går nästan för fort. man hinner knappt med allt.
 gick upp vi 6 i morse duschade, fixa mig och åt frukost. jag packade ner de sista sakerna i väskan. sen åkte jag till skolan. morgonsamling me-like. Sen hade vi teater grymt kul! :D Nu har jag fått ett manust på över 100 sidor som jag ska läsa. sen har jag en sen som jag ska jobba med. hehe jobbigt me´n kul. Och idag spelade de in ännu en till Ng film som jag var med i hehe.
 gick hem efter svenskan mådde inte alls bra. Hemma tog jag det lugnt lagade pannkakor.. och tog ännu en till dusch hehe.
 sen vid halv 6 tog jag buss in till stan och köpte godis sen tog jag tåg.. bytte i sala, och nu sitter jag på tåget till linköping. de är lugnt och skönt. Har kommit på lite roliga saker.. hehe när jag stod och väntade på bussen, man ser allas blickar på displayen där de står när tåget kommer, jag tittade runt på alla folk.. alla titta dit flera gånger hehe :p sen en till sak som jag med brukar göra, när man sitter med sina föräldrar, så viskar man till sitt småsyskon och säger att hon eller han ska fråga pappa om man kan få köpa något godis hehe:p liten kul sak bara..
 runt tio kommer mamma och hämtar mig då blir de bynn, trevligt trevligt.. fast jag känner nu hur ont i huvudet jag har -.- inte okej!

jag berättade för ett tag sen attt jag skulle vara med i en NG film här kommer den, :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!