torsdag 23 september 2010

Torsdag-snart helg

Hallå på andra sidan!
Kunde verkligen inte somna igår, så de blev svårt att vakna nu på morgonen. Jag råka somna om, men jag hann. Snart är de helg då kan jag sova ut! hehe men de är fredagen kvar. Men iallafall gick till skolan idag chill dag, efter matten så kom ng till skolan o spelade in en film, som jag är med! hehe jag hade en skylt runt halsen, eller alla hade sån min ståd de ''retad'' på hehe.. alla hade dåliga saker, som värdelös, ångest, sorgsen... sen på golvet låg de lappar som vi trampade på, kärlek,empati, m.m.. aja ska försöka fixa så jag kan lägga ut filmen sen ;)
filminspelningen gjorde så vi missade svenskan, så kommer få skol på den :s hehe men än så ligger jag på 0.0 % frånvaro! jätte bra tycker jag :D
sen resten av dagen var chill, natur var de två sista lektionerna då hade vi de riktigt skoj hehe.
nu sitter jag hemma har nyss lagat mat: makaroner o köttfärssås! hehe
till slut har jag ett litet ord.. jag tänker varför lever man? vad gör man på denna jord? de finna massa frågor som alla människor ställer sig själva. men jag har ett ord som hjälper mig att tänka anorlunda:


''och nu lever inte längre jag, utan Kristus lever i mig. Och det liv jag nu lever i min kropp, de lever jag på tron på Guds son, som har älskat mig och utgivit sig för mig''
gal.2:20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!