lördag 25 september 2010

den 24 september!

hejjojsan!
redan fredag, veckan har gått läskigt fort. denna dag har varit en toppen dag.. åkte till skolan, slapp dag massa teater o sång de gillar vi :D sen så efter skolan slutade 17:25 så åkte jag hem träffade på Rebecka.. då drog vi till LO! träffa folk o gick på möte. efter vi hade fikat o haft de trevligt så gick vi till bussen o fick vänta där typ läänge, men tiden gick fort. en trevlig kille började att snacka med oss massa. hehe
sen när vi kom hem hamnade jag o becka på golvet o åt massa mackor.. sen gick vi till sängen som väntade snällt på oss, becka tog alllt täcke, vi frös som bara den.. becka var trött jag med, men något konstigt var de, jag låg och pratade om allt o ingenting hur länge som helst de jobbigaste är att jag inte kommer i håg ett dug av vad jag sa :o
men ha de bäst puss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!