onsdag 22 september 2010

onsdag-ännu en skoldag

Hejsan..
Jag började dagen med att ligga kvar i sängen för länge, igen.. Detta börjar bli en vana, inte okej! Men när man vaknar på morgonen så är man extremt trött, även att man kvällen innan bestämmer sig för att lägga sig någorlunda skapligt.. Men jaja, kommer i tid till bussen, de är huvudsaken, hehe!
Det är rätt så chill i skolan, speciellt nu när man i de flesta ämnena läser något man är interesserad av.
jag hade tidig dag idag, slutade 15:35 ;) heheh
då tog jag buss in till stan, handlade en present till Rebecka.. hoppas hon blir glad :D
Skulle leta skor men tyvärr hittade jag inga som jag ville ha, får gå en annan dag och leta igen. Jouline kom vi skulle hem till henne men hennes föräldrar var sjuka så vi tog en fika. på jätte mysigt café, jag tog en kärleksmums, snacka efter man hade ätit upp den att man mådde illa. den var stor o jätte GOD. till de tog jag varm choklad med grädde i. Ungefär min dag!

några kloka ord:
-det är bättre att ha det bra än att ha det dåligt.
Bättre att ha det härligt än ha det bedrövligt.
ändå får alla då och då uppleva hur det är att ha det svårt.
jag vet för min egen del, att när man tar sig igenom något svårt kommer man för
det mesta ur det som en starkare människa.
det kanske är sant att
'' det man inte dör av, det växer man av''
och att
'' det är genom att gå i uppförsbacke som man tar sig uppför!''-

lite bilder bjuder jag med på:


ha de bäst! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!