lördag 25 september 2010

lördag-en slapp dag

Hallo!
idag har de varit en slapp dag, o de har jag verkiligen behövt.. väntat hela veckan på detta ;) sov till 10:30, gick upp tog på mig mjukiskläder, inget smink o inte fixat hår. jag o becka gick ända till max, sprang över stora rondellen. och åt nuggets till frukost xd efter de, gick vi en  ''genväg'' till willy:s handla mat. sen gick vi hem igen. Då tog jag den efterlängtade duschen :D
Därefter bakade vi kladdkaka kan ju säga att den inte blev så lyckad -.- men vi åt en då o var glada :D
sen hemtade jonas oss, så åkte vi till dom. trevligt trevligt.. åt hemagjord pizza o såg walander! :p
jag fick med leka med Novalie, så söt man kan vara.. :d och hon har nyss lärt sig att säga äpple :p
en lyckad dag-med trevliga människor
nu längtar jag till fredag igen, :D
ha de su´perduper bra!:D
bjuder på bild på min snygga lillasyster ;)

1 kommentar:

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!