söndag 26 september 2010

söndag-mysdag

Hejhej!

vaknade vid 08:15 gick upp strök min blus, åt frukost o sminka mig. Därefter åkte vi till Lo på möte. Ett grymt bra möte, tala rakt in i mej hehe.. efter mötet åt vi på Mc Donald's. men Julia,Jemima,Carl o Novalie. Sen IKEA.. handla byrå/skåp o glass, sen åkte vi å hämtade Jonas sen hem till dom. Jag plugga massa, bra gjort Charlotta, men du har fortfarande mycket k´var..SUCK..
Sen blev de mys, Jonas Gick ut o grillade i Kylan! hehe alltid lika gått med grillat kött, pasta o pesto ;) O vid 21:30 skjutsa Julia hem mig, fick en bra pratstund med henne :) o när jag kommer hem får jag en liten CHOCK xd Petrus har städat sitt rum. min förta kommentar : oj hehe vad stort rum du har xd
nu sitter jag här vid datorn ska snart krypa ner till min sköna säng :d o sova min skönhetssömn ;) men ha de bäst! pussar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!