lördag 24 mars 2012

09. 10 saker ni kanske inte visste om mig

1. bakom det lugna Charlotta finns en flummig, galen tjej.
2.när jag hör musik kan jag inte sitta stil, vill bara ställa mig upp och dansa och sjunga runt.
3. jag klarar knappt att se någon annan gråta, för då börjar jag gråta själv
4. jag är svag för killar som är bra/gullig med barn
5. jag mår illa och får ont i huvudet av vanilj parfym
6. jag älskar djur, även fast jag kanske inte visar det
7. trivs bäst om jag får vara på landet och bara ta det lugnt
8. om jag har gjort något, tex. ställt klockan så måste jag titta typ 5 gånger extra, samma sak när jag låser 
toalettdörren, och ytterdörren måste titta massa gånger om det verkligen är låst.
9. älskar när någon kittlar mig under fötterna
10. jag är nöjd med mig själv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!