lördag 24 mars 2012

08. jag för länge sen

åh, jag började titta bilder ifrån min gamla bilddagbok...så lite längre ner får ni lite bilder från min när jag gick i 8an-6an.. och ni får även när jag var en liten tjock plutt..
 

jag är den skrattande ungen i mormors knä :P
bild ifrån 8 an 

vad betyder jag för dig?
kopiera och se vad andra tycker om dig!
bild från konfan, sommaren till 8 an
:P i dag var jag på kip:P vi tittade på en film:P super kuler:P
bild ifrån 7 an 
aaa idag ska jag inte gör så mkt... jag ska mata mina lamm:P sen i kväll ska jag på fest, en liten bebis:P:P ha en göttig dag xD
bild ifrån 7 an
det var jag igen
bild ifrån 7an
jag i skolan
bild ifrån 7an
???
bild från 6an
det e jag :P
bild från 6an
        de var ett tagsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!