onsdag 15 januari 2014

Virriga tankar

Känner mig som på bilden. Lite crazy. Eller det har jag varit idag i alla fall. Lite konstig o galen. Flummig och trött. Samtidigt som tankar har flugit omkring.
(Gammal bild btw) 
 

Har ni någon gång känt att ni inte känner något? Det är bara tomt på insidan. Hittar inget, man vill känna men det är tomt? 
Det är egentligen sjukt svårt att hitta de rätta orden, förklara hur man känner sig. Eftersom man inte känner något. 
Så rörig allt blev. 

Aja i alla fall. Mina tanker går runt runt. Och jag vet inte hur allt ligger till så det är svårt att greppa hur man känner sig. 
Jag vill känna något. Har sett halva filmen aabout time, bara för att komma in i en annan värld. Dock gick det inte så bra. 
Men jag tror att allt detta går över snart. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!