onsdag 15 januari 2014

En vecka

Tycker jag är rätt så duktig. Har nu under en veckas tid inte ätit några kakor, bullar eller godis. Ni kanske tycker det låter töntigt. Men för mig är det en rätt så stor grej. Jag verkligen älskar att baka och äta. Men nu har jag lovat mig själv att inte äta något onyttigt fram till maj. Har några dagar som är undantag. En av dom är min födelsedag nästa vecka. 
Det är ändå rätt så bra gjort av mig, eftersom den senaste veckan har vi haft utbildning, och vi jobbar. Och vi har haft massor av fika. Kladdkaka, tårta , brownie, chokladpudding, kexchoklad. Plus att jag har massor av choklad i
Min resväska. Ni kan ju hålla med om att jag är rätt så duktigt? Eftersom jag har hållt mig ifrån att äta allt det där ;) 
Haha! Måste peppa mig själv. Så att jag klarar detta. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!