måndag 7 oktober 2013

Första dagen

hejhej allesammans!
Jag tillsammans med alla andra som teamar på NG. Befinner oss på en lägergård utanför uppsala. Här tirivs jag. Det ligger fint på landet, precis bredvid en sjö. Det är skönt att få komma till landet ibland och inte alltid vara i stadsmiljö. 

Idag har vi haftutbildning på förmiddagen, sen lekt på eftermiddagen. Så vi lekte tagare i vattnet med kanoterna. Det var väldigt kul. Dock släppte våran kanot in massa vatten. och jag satt på botten, så jag kan ju säga att jag var inte torr efter det. 

Men jag har haft en jätte mysig dag, det är så kul att träfa alla igen. Snart ska vi ha film kväll och äta massa gott. :)

Hoppas ni alla har haft en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!