onsdag 15 augusti 2012

Vakna upp i Uppsala

Godmorgon, jag är tillbaka. Tillbaka i Uppsala, och här stannar jag ett tag. 
Gårdagens resa var lite intressant, vanligtvis brukar den ta typ 3,5 timme. Men igår blev resan ca.6,5 timme. När vi nästan hade kommit till Södertälje, så skulle vi tanka. Och mamma var nog i andra tankar. Så hon råkade tanka bensin, när hon skulle tanka disel. 
Så då fick vi ringa bärgningsbil och vi blev boxerade till Södertälje, där vi fick vänta i två timmar på att bilen skulle bli färdig. 
Men vi kom ju alla fall fram vid 10. 
Och så skönt det är att vara hemma, jag har helt ärligt saknat denna lukt. Och bara känna att det här är mitt ställe.

Idag ska jag fixa lite här hemma, sen ska vi träffa Petrus och även handla lite. 
PUSS!

Foto: Nu är vi på vägen igen.. Inte alls långt kvar till Uppsala 󾌵󾮖 http://instagr.am/p/OUdR5NuHkB/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!