lördag 25 augusti 2012

Dagar kommer dagar går.

Det har gått rätt så lång tid sen sist jag satt här vid datorn inloggad på min blogg. Men jag har inte orkat lägga tiden, sen så har varken datorn eller mitt Internet tillåtit mig att skriva något inlägg. Men nu så. 

Jag trivs, jag tycker det är så skönt att ha kommit upp hit till Uppsala igen. Visst jag saknar att vara hemma i Bomhult med, och jag saknar min nära och kära där nere. Men man kan inte vara på två ställen samtidigt. 

Jag har kommit igång med skolan ordentligt, och det känns skönt, fast helst skulle jag vilja slippa allt plugg. Men det är rätt chill ändå, eller än så länge. 

Jag funderar på om jag ska ta en bloggpaus, eller om jag ska fortsätta blogga. Jag får se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!