onsdag 22 juni 2011

hur ska jag veta att de är så?

blir helt förvirrad, kan inta alltid tänka klart. Försöker blunda, men jag ser ändå. Vet inte vad jag ska tro..
--------------------------------------------------------
Dagen har varit bra, jag gick upp lite sent. Brukar ALDRIG sova fram till 11, inte OK. Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, har mest tagit det lugnt. Jag åkte hem till Natalies syster en stund och träffa Natalie med så klart. Trevligt, sen så fick hon en liten present av mig! snäll jag är? 
Älskar att ge bort saker, man blir så glad av det.  
Helt ärligt så är jag helt slut, vet inte vart jag ska ta vägen. Huvudet somnar snart, tänk dig att få krypa ner i en skön säng. ååh, älskar min säng, världens skönaste. Fast den är lite för smal, jag vill ha minst en 120 cm säng. Då kan man röra sig lite mer. Haha så intressant för er. 
Jag hoppas du har haft en jätte fin dag!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!