onsdag 22 juni 2011

dagen igår

vilken dag igår, fullt upp exakt hela tiden från 05:15. Då gick jag upp duscha, åkte till Motala och tog bort tandställningen. Sen så åkte Jag och Alexandra till mjölby och åt frukost på Mcd. Därefter åkte vi hem till Jim och Ulrika. Somnade en timmer eller två. Sen bar det av till Motala igen och hämta bet skenan. Och det blev lite shopping, lite nytt till sommaren.
Sen så landade vi hemma en timme så vi kunde byta kläder och äta lite sen for vi till Nyhem. SÅ kul att träffa människorna jag träffa. Asså åh vad jag hade saknat dom. Sen så ställde jag upp och hjälpte till i köket, de hade verkligen ingen personal.
men jag hade en trevlig dag igår, TACK!

OKEJ INGA BILDER JUST NU -.-'' BLOGSPOT VILL INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!