söndag 12 juni 2011

en annan dag..

...usch detta börjar kännas jobbigt, i morgon skulle jag ta mitt pass foto. Eftersom jag ska åka till Italien i Juli. Men tyvärr så kan jag inte ta det i morgon av två orsaker
1. jag ser ut som hej kom och hjälp mig
2. jag får inte ta det för att jag ser ut som jag gör, har plåster och allt.
De börjar att svullna upp mer och mer, de blir jobbigt att titta. Och eftersom att jag inte har sovit så bra i natt, jag sov från ca.03:00-05:00 var klarvaken vid 5, men gick och la mig i mammas och pappas säng men kunde inte somna så jag gick in till TVrummet och satte igång en film, "en ung Jane Austen" hann tyvärr inte se hela såg en timma av den sen så somnade jag och sov från 07:00-08:30. Så jag är skapligt trött nu, och har ONT i huvudet.
Sen så är jag glad min fina vän Rebecka har kommit tillbaka till Sverige, men de finns ett minus med de. Jag och becka kommer inte kunna träffas på hela sommaren typ :( :(

Aja nu ska jag gå lägga mig, bjuder på ännu en hemsk bild på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!