onsdag 12 januari 2011

oonssdag

Att vakna i morse, de var inge kul.. För det var så skönt i sängen, sen var varm och mjuk. Jag låg kvar så länge som jag kunde, och ändå hann jag äta frukost. Det är bra gjort av mig ;)
Och ännu en skoldag väntade mig, och denna dag har inte varit den bästa... tiden gick så sjukt långsamt de kändes som om man åt lunch jätte sent. Sen efter lunchen gick de lite fortare, men bara lite. Jag slutade 15:20 idag åkte hem direkt. Och skrev färdigt om Noa så skönt att ha de gjort.
Nu har jag hamnat framför datorn med min mat hehe. Jag har ännu en gång lyckad med en god köttfärssås, hehe med snabbmakaroner och i köttfärssåsen har lite majs med.. Och som lite lyx har jag cola light. Ja jag vet, men de är slut i flaskan nu ;)
Nu ska jag underhålla mig själv på bästa sätt denna kväll och eftermiddag. byeee
bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!