fredag 21 januari 2011

fredag gilla,gilla,mys

Denna eftermiddag har jag spenderat med Rebecka, vi har gjort lite allt möjligt. Bakat cheesecake, flummat runt på bussen. Ätit kebabpizz på Jalla, jag går i min storebrors (petrus) fotspår. Vi har ätit godis och titta på systar i jeans, och gråtit. Jag älskar att vi båda titta på varandra och hade massa tårar som rann, pinsamt! haha.. Så har jag pratat med min pappa, och frågat om han mår bättre. Han snubblade igår, på isen. Fick åka ambulans in till akuten, men tur nog inget brutet. Så de är bra med han, han har ont i ryggen bara.
Sen har becka toppat mitt hår. (y
 Nu ska vi alldeles strax lägga oss  sängen och sova, jag börjar bli väldigt trött. Ser fram emot morgondagen!

/CHARLOTTA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!