lördag 22 januari 2011

födelsedag i förväg

God-morgon
de har jag haft i alla fall, både jag och Rebecka vaknade vid halv 10. Och så tog vi fram chipsen och åt lite sen. Vid tio, fick jag låsas sova.. haha eller ligga under täcket så att jag inte skulle se något. Så gick hon och hämtade cheesecaken vi gjorde igår,och paket hon hade till mig. Och hon sjöng en mening på födelsedagssången, sen ville hon inte mer. så vi satte på ''lagar din mat-elefant''
 Ni kanske undrar varför just den låten. Men de var en gång när jag bodde i bomhult och becka var hemma hos mig vi lyssna typ på den 24/7.
Men aja nog pratat om det. Jag fick ett urgulligt kort av henne, med hur fin text som helst.
Så i mitt paket var de en kavaj, jag verkligen hade önskat mig- Tack så mycket Rebecka! och cheescaken var jätte god! :D
nu ska jag snart duscha och sen städa, diska, och fixa inför i kväll, handla de sista!
jag älskar dig becka min


hörs senare idag! / charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!