söndag 19 december 2010

skönt med jullov!

Gårdagen blev lyckad, hehe Natalie och jag satte på oss våra vinter kläder, satte kurs mot en pulkabacke. Det var roligt, sen så gjorde vi något man inte får göra haha.. vi kämpade länge, jag lovar er de tog sägert en timme för oss. Vi försökte klättra upp på skolans tak, och till slut lyckades vi. Samarbete kallas de!
sen titta vi på film, "Flickvänner från förr" den var faktiskt bra tycker jag.
Söndag: Idag har jag varit i kyrkan, har fått tagit hand om William, och andra små barn. Men jag gillar de hehe, barn är så söta. Jag bara längtar så tills jag själv kan få några egna, haha, men tråkigt nog är det ett antal år kvar. Så får ha mina fina syskonbarn nu istället! :p
Snart är det jul, bara några få dagar kvar. Hela vecka är full planerad av julstädning, och bakning!
bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!