lördag 18 december 2010

landat

Nu ligger jag i min lillasysters säng med storasysters dator framför mig. Jag har landat i lilla skogen, de är lite skillnad mot stan Uppsala. Men jag trivs på båda håll. Jag kom hem i natt, igår var jag hos Jim och Ulrika, det var trevligt som alltid! sen åkte vi ned till bynn och träffa lite folk, och jag överraskade Natalie med lite presenter på hennes födelsedag.
Idag har jag tagit det lugnt, hade familje "möte"  har vi planerat alla dagar fram till julafton ;)
Sen så har jag sett filmen Yes Men.
Jouline har alltid tyckt att jag borde se den, så nu har jag sett den. Jag är ju tvärt om säger ja till allt jag borde var No women eller något.
Aja snart så sitter jag i en bil in till ödeshög. Ska ha en liten myskväll bara Natalie och jag!
bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!