onsdag 22 december 2010

få dagar kvar till jul..

Mmmm.. jag bara älskar de här dagarna innan julafton, de är så mycket pyssel med allt. Städa, köpa de sista julklapparna, slå in dom, köpa mat, klä julgranen. Men bäst av allt all den gemenskap med familjen.
Idag har jag haft hel dag med Alexandra.
De började med att jag, Natalie och Alex åkte in på lärar julspexet på min förra skola, de var trevligt. Därefter åkte vi hem laga mat och lite.
Sen drog jag och Alex till Linköping för att köpa julklappar. De är så mysigt att spendera en hel del med stora syster eftersom de allt sker för sällan. Vi fika, åt på max skratt och fann våra julklappar. Jag älskar en kommentar som alex råkade säga, efter att vi hade gått förbi en affär med massa sjukt snygga tavlor :
- ÅÅ jag bara älskar den där tavlan med den färglada giraffen..- och så kommer hon på sig själv att de var en elefant. hehe
efter linköping åkte vi till mormorElsa som fyller år- Grattis.
 nu har jag hamnat i soffan hemma, ska se på en film.. fördröja tiden innan jag och alex igen ska sätta oss i bilen och hämta våran kära far ifrån jobbet.
ha de bra-bless



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!