lördag 13 november 2010

fredag-helg

Ja, jag vet klockan har slagit över på 00:00 så de är egentligen lördag. Men jag tänker att jag borde blogga lite om fredagen.
skön skoldag. Jag blev bjuden på pepparkakor av min fina vän Jouline. Jag antar hon tyckte jag borde bli lite snällare, därför jag fick 3 pepparkakor ;)
Efter skolan blev de mys med Hanna. HAHA kan ju säga att vi typ är bäst på att göra pannkakor! eller? kankse inte, hur kan man misslyckas så mycket som vi gjorde? men gott var de. Sen blev jag bjuden av Hannas ''mästerverk'' hahah hon hade bakat, de var gott med lite, ja ska inte klaga hahah ;)
sen så såg vi Dear John- en bra film tycker jag :d
vi avslutade kvällen med ungdomsmöte! - där passade jag o Hanna på att äta falfel... usch o fy de smaka inte gott. när jag åt de så tänkte jag på dig Natalie xd

sen så har jag nog blivit lite förälskad i Channing Tatum:




- nu ska jag sova tills jag vaknar i morgon!
bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!