lördag 20 november 2010

älskade vän.

Så många år tillsammans, man blir som den man umgås med.. brukar man säga. Och vi tar ju munnen ur orden! hehe, kommer du ihåg?
Jag vill bara säga att du har en väldigt stor plats i mitt hjärta. Du ligger och gror, och växer dag för dag. Jag minns en dag vi var så sjukt flummiga och trött, vi var ute och gick. Vi hade med oss din kamera.. va skratta och tog massa sjuka kort. Jag minns när vi gick till skolan och satte oss på rampen, de var några få dagar innan vi skolan började igen efter sommarlovet. Vi satt och gav oss själva regler och planer för det kommande året. Men de jag minns av det, var att vi knappt följde något av våra punkter, vi glömde bort allt med tiden. Alla kvällar vi har legat och pratat, alla gånger vi har varit ute och fotat. Allt vi gjort tillsammans kommer jag alltid att minnas. Natalie Olsson, att inte ha dig nära varje dag är verkligen något jag saknar. Men du ska veta att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta, du o jag- se ska de va!
Jag älskar dig!





1 kommentar:

  1. ah lilla hjärtat, tror du inte jag blir gråtfärdig nu? jo.
    haha, jag kommer ihåg det, när vi satt på rampen typ en regel var att vi skulle vara med på jumpan varje gång om man inte hade typ PMS eller ngt :p haha väldigt roligt!
    jag vill bo tillsammans med dej, jag tycker vi borde skaffa en lägenhet tillsammans efter gymansiumet :D fett roligt skulle det vara för vi typ skulle slå ihjäl varandra ^^
    haha, <3
    men seröst skulle det vara roligt!
    jag saknar dej!
    oh älskar dej från jorden till mars, jupiter och runt pluto och tillbaka ggr 10000.♥

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!