lördag 20 november 2010

älska lördagar

Lördagar är den ända dagen på veckan man verkligen kan slappna av, göra vad man vill, sova hur länge man vill, och gå lägga sig vilken tid som behagar. 
Jag gick upp vid ca 10 i morse, och hade Rebecka hos mig hela dagen. Vi har färgat både hennes och mitt hår. Hon fick svart igen, och jag lite rödton. Få se om de blir bra, håret har ännu inte torkat helt. 
Vi har både ätit godis,munkar och Pizza idag.De är lördag då får man äta lite extra gott :D
Jag sitter nu själv hemma, lyssnar på julmusik, ( ja, jag vet lite tidigt än. men jag måste lära mig lite sånger, skolläxa;))
Fick nyss snacka med Natalie på skype,(trevligt) inte så länge men de kommer väl flera dagar. :)
snart ska jag underhålla mig själv med en film eller något. 
De blir väldigt tomt här när man inte har någon hemma hos sig. väldigt ensamt. hehe.. 
-fina becka






-bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!